biranneikievlat rivrivyapma Sadece zıbın askı kısmında gibiduruyor tahriş veya isillik diye düşünüyorum. Diğer arkadaşlar ne der bilemem ama 🤷🏽♀️
rivrivyapma biranneikievlat bilerek büyük beden giydiriyorum sıkmasın sıcakta tahriş etmesin diye buna ne tapılır nasıl düzeltirim isilik olsa bile yavrum rahatsız olmuyo ama ben gördükçe üzülüyorum iyi bakamadım diye
biranneikievlat rivrivyapma Bol giydiriyorsanız tek sebebi sıcaklardır. Sık sık banyo yaptırıp evlatlarımızı rahatlatsakta yinede olabiliyor. Bizdede durunlar aynı.
Fulihkn İsilik gibi duruyor canım sadece askı kısımlarında var çok sıkıyosa zıbın terletmiştir orayı ve isilik olmuştur. Biraz serin tutun ılık duş aldırın 1 kaç güne geçmezse doktora götürün
rivrivyapma Fulihkn çok sıkmasın diye bilerek 9 aylık çocuğa 12-18 aylık zıbın giydiriyorum ya ama bi kaç gün dediğiniz gibi takip edeyim
Dygusen Benim bebeğimdede benzeri vardı çıtçıtlı zıbını sürtmüş %100 pamuk olmadığı için hem tahriş ediyor hemde isilik yapıyor
rivrivyapma Dygusen aa bakın bu mantıklı tam emin değilim yüzde yüz pamuk olup olmadığına bu zıbınlarda bakmamıştım galiba
Fulihkn rivrivyapma bu sırada serin tut canım ılık duş aldır kırmızı olan yerleri kuru tut. Pudra sür. Benimde 2 aylık oğlum var ve onunda boynu isilik oldu ve 1 günde kurtardım ılık duş ve pudra ile .
rivrivyapma biranneikievlat ah minik kuzular nasıl savunmasızlar biz çare bulmazsak yapayalnızlar koca dünyada rabbim kimseyi annesiz babasız bırakmasın