Gizemkaya evet bexora yaptırdık. 2.ay aşısından sonra da hafif bir sıçrama olmuş ama geçmişti. Bu aşıdan sonra sürekli bir sıçrama hareketi yapmaya başladı, uyanıkken, uyurken, uykuya geçişte.. Nörolog da aşı tetikleme yapabilir bazen dedi şükür eeg temiz çıktı. Ancak şimdi aşıdan korkmaya başladım, kızımda etki ediyor çünkü