Keslin_3 5 aylık bebeğim inanilmaz dişleri kaşınıyor o kadar üzülüyorum ki tedagil alsam daha küçük mü kullanmak için ek gida ya falan da geçmedi nasıl kullanıcam
beyzzsenturkk_ Keslin_3 5,5 aylıkken baslamıstık biz 6-6,5 gibi dişimiz patladı ve cok rahatlattı 1 hafta tetagilsiz nasıl geçirmişiz bilmiyorum o kadar zordu ki tetagil cok işimize yaradı ve 2. dişin geldiğini hissetmedik bile
Keslin_3 beyzzsenturkk_ o kadar bunaldım ki uyku savaş ediyoruz çok bunaldım artık tedagil nasıl kullanıyorsunuz peki kimisi masaj yapip sürüyormuş kimisi agız yoluyla
beyzzsenturkk_ Nisaaabbk kızım cok zor durumdaydı günde 6 kereye kadar kullanılıyor sanırım biz günde 3-4 kere kullanıyorduk sabah kalkar kalkmaz direkt veriyordum ki iştahı kaçmasın zaten tadını cok seviyorlar cok tatlı bi tadı var özellikle de dışarı cıkmadan 10-15 dk önce veriyordum ve uyumadan 5-10 dakika önce o kadar hafif geçti ki bu sayede keşke daha önce kullansaymışım dedim