Kızlar merhaba, öncelikle lütfen linçlemeden anlaşılabilmeyi dileyerek öneri tavsiye ve tecrübelerinizi bekliyorum. Çünkü artık aklımı kaçırmak üzereyim. Önce neler yapıyorum da oyalanmıyor bunlardan bahsetmek istiyorum, kitaplar aldım bisürü ,okumaya çalışıyorum değişik değişik tonlamalarda oyun yaparak yok olmuyor. Maximum 5 dk. Şarkı açıyorum dans ediyoruz onda da maximum 10dk oyalanıyor sonra sıkılıyor ağlamaya başlıyor, oyun havuzu aldım toplu moplu içine koyuyorum suratına bakmıyor o topların.. eğitici köpekcik, sesli kirpi, hışırtılı kitap, sesli çıngırak envayi çeşit oyuncağı var ya hiçbiri ilgisini çekmiyor neden neden?.. oyun halısının asla yüzüne bakmadı koyduğum an baslıyordu cıya cıyak bağırmaya, dedim şimdide piyanosuyla oyalansın bisürü ısık ses sarkı calıyor yok sevmiyor. Dışarı çıkma mevzusuna gelelim ne zaman dışarı çıksak apar topar eve geri dönüyoruz kan ter içinde kalarak, ne park ne bahçe hiçbişey sevmiyor, bebek arabasında durmaktan nefret ediyor. Kucağımıza alıyoruz mecbur etrafı izleyeceğine sürdüğümüz bebek arabasına bakyor🤷🏻♀️🙁 ya anlatıyorum böyle ama traji komik cidden artık sinirden gülüyorum ne yapıcam ben bu cocugu nasıl büyütücem. Bu arada evet en çok beklediğiniz kısım tvyi açınca susuyor… ama onda da seçici herşeyi istemiyor paşam değiştir diyor komut veriyor onda da.. tabiki uzun süre asla açmıyorum ama hiç açmamak istiyorum, yazdıklarım denediklerim bunlar belki yazamadıklarım aklıma gelmeyenler vardır ama denemekten hiç vaçgeçmedim ama artık tükenmiş durumdayım. Tuvalete bile gidemiyorum demicem ben tuvalete de bebek arabasıyla götürüyorum evde extra bitane daha bebek arabam daha var. Banyo mama oturağını tezgaha koyup yemek yapmaya calısıyorum ama yok katiyen izin vermiyor, kucağıma alıyorum onda da götünü attıra attıra bi hal oluyor sanki yürüyormuş da beni yere bırak dermiş gibi.. ya kızlar bilmiyorum işte bana deyin ki benim bebem de böyledi şunu yaptım bunu yaptım düzeldi. Herşeye açığım yemin ederim yeterki şu mızmızlığı ağlaması ekran dışında bitsin