1 buçuk aylık bebeğim var çok fena hastayım vücudumun her yeri ağrıyo başım ağrıyo ateşim var hiç halim yok dün bi ağrı kesici ile aferin hap içtim bisey olmaz diye ama bilmiyorum iyileşmek için ne yapabilirim bebeğimi emziriyorum bu arada lütfen yol gösterin