Kbrygz3 Kızlar 1. Rotayı yaptım ama 2. Rotaya gerek var mıdır sizce yaptıran yaptırmayan oldu mu ben yaptırmadım daha 5 aylık oğlum
Semaaa39 Evet yaptırdık. Tabiki gerek var. İlk dozun bi anlamı kalmıyor ozamn. Zaten süreli bi aşı süresi geçerse yaptıramazsınızda