Akkiz_E_M 14 aylığız. Yeme içmemiz iyi çok şükür. Yürüyor 10 aylıktan beri. Baba, dede teyze, gel, git, geldik, gitti, koktuu (korktum) , yok, abi, mama, su, bir, üç, beş birde ezan okunurken Allah diyor aklıma gelen kelimeleri bunlar. Komut alıyor, alkış bay bay, gel, Ağız burun diş kulak saç toka vs sorunca gösteriyor. Alo yapıyor telefonu görünce. Hadi gül diyince kahkaha atar gibi yapıyor. Oyuncaklarıyla çok içli dışlı, dışarıyı çok çok seviyor. Kitapları çok seviyor açıp okuyormuş gibi mırıldanıyor. 13 tane dişimiz var 🫠 ama asla ve asla Anne demiyor 🥺 12.600 kilomuz boyu bilmiyorum