İki aylık bebeğim var burnundan aspiratörle çok sümük çekiyorum grip gibi sürekli akıyor ve boğazında balgam var ne yapmam lazım anneler bilgisi olan var mı peditus çay kaşığının yarısı verilmeli mi sizce kullananlar yada farklı bir yöntem uygulayanlar var mı ? Yardımcı olur musunuz