Hilal37 Kızlar 2 aylık bebeğim bezinde kan gördük bi kç kere doktor su verin dedi.kaynatarak mı vermeliyim illa kaynatmadan versem ne olur.cunku çaydanlıkta tadı bi tuhaf oluyor
Zeynapasel Hilal37 kızımda kaynatılması içmiyor ama hazır suyu bir kere öyle verdim kolay içti kaynattığım su sanki zehir ona
ikos58 Hilal37 basta kaynatıyrum sonraları bıraktım. E bebekten bebek suyu satılıyor coklu pakette onlardan alıyorum. Kucuk cam bıberonu var onunla verıyorum 4 aylıgız
NurefsanBahar Hilal37 veya biraz pahali ama evian alabilirsiniz. O kaynatmadan verilebiliyor ama tadi farkli kizim hic sevmedi.
Elifsu Hilal37 bebek suları var istersen onlardan alabilirsin. Veya hazır suyu kaynat soğuyunca ver. Zaten her türlü beğenmiyorlar suyu :)