Miraysmom16 Mirayaytac valla ben doktora söyledim çok kötüyüm ağlayarak emziriyorum dedim madescar yara kremi verdi emzirmeden önce sil dedi. Onun dışında yaram tamamen toparlanana kadar silikon meme ucu kullanıyorum. Çok rahat emzirmeye başladım uçla şükür
Tgcmrt35 Mirayaytac 5 günlük anneyim doğumdan 1 hafta önce lansinoh sürmeye başladım hala devam ediyorum çok aşırı ağrım yok canım ama oğlumda kanıyordu çok yara olmuştu lansinoh şu an iyi geldi
Aysenurozdmr Ne yaptıysam geçmedi hatta açık yaraydı benimki, 2 ay 8 günlüğüz hala iyileşmedi emzirirken acıyor. Eğer açık yara değilse garmastan pomad kullan ki açık yaraya dönmeden iyileşsin