Merhaba anneler günaydınn
Bebeğim 5 aylık 4 aylikken göz kontrolünde sol gözünde damar tıkanlığı görüldü gözü küçülüyodu ve aşırı sulanıyodu kortizonlu damla verildi ve masaj tekniği gösterildi damla bitti masaja devam ama gözü git gide aşırı sulanmaya başladı tekrar doktora götüreceğim ama sizin önerileriniz nedir başına gelenlerin fikri yada bilgi vermek isteyenler