merhaba sevgili anneler , benim oğlum 20 aylık ek gıda da sorun yaşıyoruz altıncı ayda ek gıdaya başladığımızda her şeyi püre olarak yapıp veriyordum , sonra doktor kontrolünde doktor her şeyi ayrı ayrı vermem gerektiğini söyledi örneğin o günden sonra bir daha yumurta yemedi… görmeye bile tahammül edemiyor her şeyi denedim pankek bile yemiyor😞 neredeyse yediği 5 çeşit şey var makarna, pilav, köfte ,tavuk eti patates kızartması . ne yapacağımı şaşırmış durumdayım sizin de başınıza benzer şeyler geldi mi ? bana yardımcı olabilir misiniz bu arada sekizinci aydan beri mama içiyor mamayı kesmeyi de denedim o zaman da hiçbir şey yemedi🤦🏻♀️