Yusufayse Merhabalar geceler gunduzden daha soguk oluyor,geceleri kıyafetlerini degistiriyor musunuz,yoksa gerek duymuyor musunuz…
qwrt1245 Yusufayse odası gece 30-32 derece arası olduğu için ip askılı zıbınla yatırıyorum hatta üzerine bir şey de örtmüyorum. Ona rağmen isilik oldu
Tgcmrt35 Yusufayse 5 günlük bebeğim var Fethiye de yaşıyorum normal takım giydirmiştik ateşi 38,5 oldu şimdi sadece tek zıbın ve üzerine Müslüm örtüyorum gündüz gece ise penye battaniye
beyzzsenturkk_ Yusufayse bez ve tişörtle uyuyor serinde olsa alıştı giydirince uyumuyo asıl kışın doğdu hep yarı çıplaktı soğuğa alışsın dedim öyle de oldu kolay kolay hasta olmaz aslanım😂
leyla23 Yusufayse 22 derecelik odamız genelde, bi tulum veya pijama giydiriyorum. üstünüde gece derece düşerse örtüyorum
Barlas03 Valla benim bebek 4. Ayına giriyor sadece zıbınla uyuya kaldı üstünü örttüm yeni ince bi pijama giydirdim
Minahanzadeee qwrt1245 32 derece sıcak annesi ondan olmuştur. Ben sadece zıbınla yatırıyorum hem de klimalı odada. Sıcak olursa uyumuyor çünkü
beratugayse qwrt1245 nasıl yaşıyorsunuz o odada, 28 dereceyi görünce çıldırıyoruz biz sıcaktan. Sadece bezle bile yatırabilirsiniz
Hndealnathn 29 aylık kızım yatak odam evimin arka tarafında günes pek görmüyor soguk artık 2 3 gündür kısa tişört ve dize kadar olan taytlarla yatıyorum üzerini ortmezdim ama artık pikesiyle ortuyorum muslin penye battaniyeler falan usutuyor artik
seniyirimmisdafaa Tgcmrt35 klima kullaniyomusunz evinizde. bizde 36 gunluguz atesi 37.5 civari surekli. 38ide gorduk 🥺
Yusufayse Benim bebegim gazlı bebek,gece uzun gecelik giyince daha rahat uyudu demekki bebekten bebege değişiyor
Vusy18 Yusufayse benim bebekte gazli ip askili zibinla yatiriyordum zaten havalar sicak antalyadayiz. Sonra alt üst giydirip uyutmaya basladim gaz bir nebze azaldi ayagindan da corap eksik etmiyorum
Dlk55blt-rdvn leyla23 örttüğüm gibi uyanır hiç sevmez örtülmesini bir de okadar hareketliki örtsek bile üstünde kalmıyor
hndstncvzlikek Sadece zıbınla yatıyo yoksa her tarafı isilik oluyor günde 2 3 kez yıkıyorum yatmadan öncede dahil
asah_1712 Yusufayse Çok sıcak olduğunda sadece zıbın ile uyutuyorum, hafif soğuk olduğunda zıbın ve ince pijama giydiriyorum.
Aselim272023 Yusufayse havalar aşırı sıcak olduğu işin gece klima açık uyuyoruz. Klima 26 derecede eco modda çalışıyor fan seviyesi düşük. Tek zıbın ile uyutuyorum fakat üzerini ince penye battaniye ile örtüyorum. Bu arada çorap ayağından asla eksik olmuyor bebeğimiz gazlı çünkü. Buna rağmen isilik oldu her gün banyosunu yaptırıyoruz ve terlemesini önlemeye çalışıyoruz buna rağmen isilik devam ediyor sanırım yaz bitene kadar devam edecek.
Kepekekmegi Yusufayse 1.5 aylık bebeğim her akşam banyo yaptırıp sıfır kollu veya kısa kollu zıbın giydiriyorum o şekilde uyuyor bütün odaların penceresi vs de açık duruyor üstünü de örtmüyorum bir sıkıntı yaşamadık
Yusufayse Bende temmuz ayinda sadece zibinla uyutuyordum,sonra fark ettim ki bu bicimde giydirmek gaz yapıyormuş, geceleri artik uzun ve ince gecelik giydiriyorum daha rahat uyuyor, önceden fark etsem ne guzel olurmus dedim kendime