Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık. 4 aydır sadece uyuyarak mama verebiliyorum. Uyanıkken biberonu ağzına almıyor. Aynı şekilde ek gıdayı da reddediyor. Sürekli elinl ile itiyor. Geçen ay 300 Gr almis doktor idrar istedi bir sıkıntı yoktu. Refluye yatkın dedi ilaç kullandık ilaç kullanınca sadece 1 hafta uyanıkken yedirdim. Sonra tekrar eskisi gibi reddetmeye başladı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Uyanıkken yesin istiyorum. Her yolu denedim. Artık uyurken bile yememe durumuna geldi. 7-8 saat aç kalıyor. Günde 300 CC içtiği oluyor. Çok az bu ölçü 7 aylık bebek için . Ne yapsam Olmuyorr olmuyor. Çok yıprandım çok yoruldum. Lütfen bana bir akıl verin 😭