İlk 2 sene saat başı bilemedin aylar geçtikçe 2 3 saate bir kalkar oldu oğlum..ve ne yaptıysak düzelmedi. Dr. Osman gönülal var çocuk doktoru.. müthiş bir doktordur.
O bile diyor uyandırmayin..vicdan yapmayın.. aciktiginda kendi uyanır. 6 7 saate kadar uyuma hakkı vardır. Birde kızımi uyandırmadim demiştim ya , gece beslenme kesme vakti gelince cok kolay ilerledim… çok çabuk bırakırdım gece beslenmesini