Bana dua edeceksin emin ol.Oluşan pişiğe pişik kremi kullanılmaz dahada azdırır.Eşim eczanede 20 senelik tekniker.Bi kutu hametan bi kutu canesten bi kutu trosyd güzelce kapaklı kapda karıştır tahta kaşıkla yada çubukla,ama ufak ya ince tabaka sür.Önce yıka kurula tabiki emin olfarkı görüceksin geçene kadar kullan sonra kremi sakla istersen hepsinden yarımşar tüp sık gerisini sakla olursa yeniden yaparsın.Yaptığın kremi serin yerde muhafqza edebilirsin kokusu bozulqna kadar ki serinde bozulmuo kolay kolay