Femme1 olur canım acilde olur, sağlık ocağında olur çünkü benim doktorum dediki boğaza enfeksiyon vurmaya başlamış dedi benimkisi öksürüyordu da ben aktığı gibi gitmemiştim 2 gün sonra gittim ne kadar erken kullanırsanız o kadar iyi olur çünkü bebek hasta olunca gerçekten zor oluyor lütfen amacım sizi korkutmak değil sadece bebişiniz iyi olsun ve bu sefer bizde ne yapacağımız şaşırıyoruz onlar hasta olunca kendimde yaşadığım için