Elifyusra_annesi 2kez gebelik testi yaptım ikiside beya çigi çukıyor nedir bilen varmı böyle olup hamile olan varmı aranızda
Y-19 Elifyusra_annesi bugün bende erken gebelik testi yaptım aynı bu şekil çıktı benimde başıma ilk kez geliyor bende anlamadım