Femme1 dün acile götürdüm sanırım kullandığım alkollü temizleyici kokuyu götürdüğü gibi enfeksiyonu da götürmüş çünkü acilde enfeksiyon yok sadece göbek düşeceği için akıntı oluyor normal dediler zaten kızarıklık ve sislikte gitti önerdiğiniz şeyi kullandığından beri. Göbek düşmeden ayrılan yere gümüş nitrat sürdüler.
Ve bugün göbeği düştü hafif akıntı var 2-3 gün içinde geçmezse tekrar goturcem antibiyotik krem, alkollü temizleyici kullanıyorum sizce gümüş nitrat çubuğu da alıyım mı kuruması için çok etkili çünkü?