Anneyim-a Selimikomom bebeğiniz geceleri nasıl bizde 6 aylık olmak üzereyiz gece her gece kalkıp uyumuyor
mrsjale -Manolya- bizimde öyle uyuyup uyanmaktan serseme döndüm algılarım yeterince açık değil bazen cümle kuramicam gibi geliyo uzatmamaya çalışıyorum az konuşuyorum evde falan bu aralar 😂😂 haberleşelim valla bende daha unutmam seni 🥰
-Manolya- mrsjale ben diyorum zaten bazen hiç uyumasam daha az yorulcam çünkü ne ara uyudum ne ara geri uyandı anlamıyorum aynı durumdayız sabah zombi gibi hissediyorum kendimi 😂😂
mrsjale -Manolya- kesinlikle uyuyup uyanmak daha zor hele tam tatlı uykuya dalınca gelen o mizildanma sesi 🤦😊