Berfinyelken Bebeğim iki buçuk aylık ama neredeyse iki aydır da balgamı var burnu da tıkanıyor bazen, burnunu serum fizyolojik ile açıyorum ama neredeyse hiç etki etmiyor balgamına başka ne yapabilirim bilmiyorum.
beyzacmvrc Berfinyelken serum fizyolojiği şırınga ile mi sıkıyorsun Normal damla gibi olani sıkıp burun aspiratör u ile çekince çok faydası olmuyormus eğer şırınga ile iki deligine de sıkıp sırtına vurursan balgam i da çıkarıyor benimki de 2,5 aylık Bu sıralar biraz değişik ses oluyor uyurken ben şırınga ile yapmaya korkuyorum ama 🥺