H_nurozkan İyi geceler biraz önce oturuyordum birden bi gözüm karardı basım döndü tansiyonum de 13/7 nabzım da 104 olmuş kokoreç yemiştim çok acıkmıştım ondan olmuş olabilir mi?
melegim71 H_nurozkan cok sicakta veya vucud ssusuz kaldigindada tansiyon dusebilir bi tuzlu syran icin iyi gelir
H_nurozkan melegim71 tansiyonum 13/7 düşük mü canim ya acıkmıştım kokoreç yedim iste ondan yarim saat sonra falan oldu birden
melegim71 H_nurozkan aslinda 13.7diyse suan gayet iyi bence yanliz ben yanlis okumusum 13.7 gayet iyi 104 kalp atimiz biraz hizli sadece