Arkadaşlar kıl kurdu var bende emziriyorum ilaç kullanamıyorum kullansam bir aylık tedavi emzirmeyi birakman gerekir dedi doktor birakirsam bir ay sonra emmez unutur yedi aylık daha ne yapabilirim Allah rızası için yardımcı olur musunuz internetten bak yap demeyin hepsini denedim geçmiyor haftalar sonra tekrar tekrar geliyor bıktım usandım emzirmeyi bırak diyor bi tarafım büyüdü zaten ama kıyamıyorum