3 buçuk aylık bebeğim bugün çok huzursuzdu hiç keyfi yoktu hep uyudu ateşi yoktu ama kafası vücudu da yanıyordu bir de uykusunda ağlıyordu, uyandı karnını doyurdum yine huzursuz iç çekerek ağlıyor sebebi ne olabilir çok üzülüyorum sakinleştiremedim bir türlü:(