Hope77 benim yakınımda var. Sürekli ilaçlarla kontrol altında tutulursa iyi. Mutlaka ekim, nisan, mayıs ya da msyısı atlatırsak Temmuz ayı hastalığın tavan yapması ile geçer. Ama erken hissedersek doktor tatilde bile olsa ararız hemen onunla konuşup ilaç dozlarını ayarlarlar, ek ilaç verecekse verir
Kazasız atlatırız o dönemi. Ama varsay ki farketmedik, işte o zaman çok kötü. Yani kimseye bi zararı yok ama kafada o kadar çok şey kuruyor ki, o öyle mi olur, bu böyle mi, felaket tellalı gibi resmen hüzün ve sinir basar