-Ebru- Merhaba kızlar 28 günlük kızım var burun tıkanıklığı için ne yapabilirim serum fizyolojik kullanılır mı yeni doğana ? Siz neler yaptınız?
emirhanecozlem -Ebru- bende serum fizyolojik kullandım aspiratörle çektim ilk doğduğundan beri kullanıyorum. Hatta ilk başlarda bende tedirgin oldum yapsam mı diye hemşire yap dedi hatta gösterdi nasıl yapıldığını falan. Ama düzenli hale getirmen lazım en fazla 2-3 günde bir çekmen lazım hrm grip olmasını da önler
Ezgiaygunn -Ebru- 20 günlükken verdi doktor kızıma hayla kullanıyorum 1 ay 10 günlüğüz sıkıntı olmaz canım kullan
G-K -Ebru- doğum yaptığım gün tıkandı hastanede kaldığımda 3-4 kez hemşireye açtırmıştım şimdide kendim açıyorum
Ozanesma -Ebru- benim bebeğimde de aynı sıkıntı vardı. Serum fizyolojik her aklına geldiğinde kullanabilirsin; hiçbir zararı yok. Ancak burun aspiratörleri mukozaya zarar verebiliyor. Serum fizyolojik sık bekle, eğer kendiliğinden atmazsa günde maksimum 3 kez aspiratörle çekebilirsin. Bize doktoru böyle önermişti.
Fatma-asya Serum fizyolojik döküp otri bebe burun aspiratörü ile çektim benim de bebeğim 1 aylıkken başımıza geldi arada tıkandıkça yapıyorum
-Ebru- Ezgiaygunn nasıl kullanıyorsunuz tarif edermisiniz rica etsem ? İnternette bi çok video var sizden de duyabilir miyim
kucukaga 6 aylık olduk daha yarım saat önce yine yaptım serum fizyolojik damlattıktan sonra otribebe aspratörüyle çek korkma burnunu temizleki rahat emsin kuzucuk🤩
emirhanecozlem -Ebru- yutsun canım bişey olmaz sık ters çevir akan akara akmayan da yutsun bişey olmuyo boğazını falan da temizliyor
Ozanesma -Ebru- yutacak zaten :) burnuna gireni yutmazsa soluk borusuna kaçar 😊 tuzlu su, hiçbir zararı yok.
Ezgiaygunn -Ebru- bende burun aspiretoru yok burnuna sıkıyorum peçeteyle temizliyorum sonra su iciriyorum
Fatma-asya Serum fizyolojik zaten damla şeklinde ondan 2 damla burnuna damlatın biraz bekletip aspiratörle çekin. Genzine kaçmasın diye döktükten biraz sonra dik pozisyona alın bebeğinizi. Ben hafif yatar pozisyonda damlatıp sonra dik pozisyona alıyorum
sdsd bizimde1 aylık burun tıkanıklıgından uyuyamıyor hırıltı oluyordu, doktor 2 saate bir, emzırme öncesi serum fizyolojik damlatıp aspiratörü ile cekmemi söyledi, hakikaten asırı doluyor sinüsleri , tıkanıyor, yaptıktan sonra rahatlıyor
bsraoztrk8 Bizde 12 günlüğüz daha dün yaptık eşimle . Serum fizyolojik siringaya çekip burnuna birden veriyoruz sonra baş aşağı tutuyoruz bebek ağlıyor biraz ama dammla damla aktıkça rahatlıyor . Sonra aspiratörle çektik ayrıca peceteyle sildik. Rahatladı baya ama ara ara oluyor tıkanıklığı
Tweety -Ebru- icerigi serum zaten onu dusunupte yapmislar merak etme zaten genzine her turlu kaciyor zararsiz
Tweety -Ebru- ben dogdugundan beri serum fizyolojik Ile aciyorum burnu her tikandiginda icindeki tum pislikler cikiyor