Gokturky Oğlum 2 yaşını 2 ay geçti mamayla büyüdü ve 18 aylıkken mamayı bıraktık şimdi devam etsem içer mi bilmiyorum sanki doymuyor ve zayıf gibi geliyor bana yardımcı olursanız sevinirim:)
Hilallsarac Gokturky merhaba mama yerine gün içindeki öğünlerin sıklığını ve doyurucu olmasına göz atabilirsiniz. Mesela iştahını kapatan bi durum var mı? Yemeklerden önce abur cubur yiyor mu? Daha protein ağırlıklı besleyebilirsiniz.
biradamavisi Gokturky benim oğlum da 25 aylık oldu mamayı 3 ay önce bıraktık ama sanki oğlumda kilo almıyor ve çok hareketli. Ama mama da gece uykularında kesinti yapıyordu. Ben tekrar başlamayı düşünmüyorum ama.