Busemasal 10 aylik bebegim ismiyle seslendigimizde hicbi turlu tepki vermiyor bu durumu yasayan varmi neler yaptiniz
Mutluumom Busemasal sanırım otizm gibi biseyden şüphelenip yazdınız. Umarım yoktur ama bebeğiniz daha çok küçük ve tek bir şeye bakarak böyle endişe duymanıza gerek yok doktorun dediği gibi ismini daha çok telaffuz etmeye çalışın
Busemasal Akkiz_E_M sordum suanlik evde ismini daha fazla dile getirerek onda uyari olusturmamizi istedi
Busemasal Oburiks seslere bakiyor sarki soyledigimde dinliyor ismine bakmayinca doktorumuzda onemli oldugunu soyleyince endiselendim 😞