Monarosa-06 hafif ateş yaptı. Onun dışında anlatacağım şeyi sizi korkutmak için yazmıyorum sadece aklınıza olsun. Aşı yapıldı,gezdik dolaştık dışarda sorunsuz birkaç saat ardından eve gelince ağlamaktan çılgına döndü. Meğer aşı yerleri acıyormuş bende emzirirken dokununca iyice beter olmuş,eşim çözdü ben yine anlamamıştım ne olduğunu. Aşı yerlerine dokunmamaya çalışın.