7.5 aylik kizim var 3. ayindan beri gecede max 3 defa beslenmek icin uyanan kizim su son birkac gundur her allahin saati uyaniyor ve uyumak bilmiyor. evde benim disimda kimse yok tek basima bakiyorum esim sehirdisi calisiyor ve ben artik uykusuzluktan "kendimi camdan atsam azcik bayilir miyim acaba uyumus olurum biraz" diye dusunmuyor degilim yani. ne oluyor bu tosbağaya anlamadim ki.