Ao526 her şeyi denemiş bir anne olarak yazıyorum belki faydam dokunur 🥹 ayva çekirdeği, kakao yağı, zeytinyağ, lansinph, teramisin (yarayı toparlamada etkili, ama o ilk tuttuğunda ki histe faydası yok) daha neler neler.. silikon uç, gümüş kalkan, garmastan krem.. öncelikle şunu söyleyeyim hijyen çok önemli. Gögsünüze bir şey süreceğiniz zaman yıkamanızı tavsiye ederm sonra üzerine ne sürülecekse sürün, kremler için geçerli bu.yoksa bakteri çoğalır ve enfeksiyon >!mantar olur. Daha sonrasında gögüs ucunu nemli tutmak önemli çünkü kuru memeyi bebeğiniz tuttuğunda daha çok acıyor. Gögsüm o kadar yara olmuştu ki artık bebeğime veremiyordum ve sağmaya başladım. Manuel pompa ile ve gögsüm mastit oldu. İki gün ateş çektim. Artık genel cerrahiye çıkmaya karar verdim. Ve doktora gittiğimde bana ilk dediği şey gögsünü boşaltmayı bilmediğin için bu kadar acı çekiyorsun. Emzirme eğitimi almam gerektiğini kendimi sağmam gerektğini söyledi. Avent kalkan takmam gerektiğini gögüs ucunun o nemli kalarak iyileşeceğini bepanten krem ve lansinoh ile gündüz bakımı, gece de sudocrem sürmemi istedi. Tabi ki her emzirme öncesi ılık sabunlu su ile gögüslermi temizlememi söyledi. Gergin ve süt dolu gögüsü hiç bir bebek tutamaz. Bir şiş balon düşünün herhangi bir yerini tutamazsınız. Ancak daha az şişmiş bir balonu daha rahat tutarsınız. Allah yardımcınız olsun çok çekmiş birisi olarak sizi ÇOOOK iyi anlıyorum. Zamanla düzelecektir. Kırkınızdan sonra düzeliyor. Bebekte size alışıyor. Zaman ve bakım tek çare. Herkesin dediğini dinlemeyin. İnanın her şeyi söylüyorlar ve siz de çare bulmak için her şeyi deniyorsunuz. Sabret güzel anne, biliyorum çok zor ama geçecek🌹