Bu civarlarda bebeği olanlar gün içinde neler yediriyoraunuz yani kaç saatte bir kaç öğün veriyorsunuz benim kız biraz az yiyor gibi geliyor bana da yoksa normal mi diye merak ettim.
Bu sıcaklarda bizim bile canımız birşey istemiyor ama biraz seçici ve zor yediriyorum meyve falan zor yer bazen püre yapıp yoğurtla veriyorum minik dilimler yapınca bile yemek istemiyor ara öğün yerse bu sefer öğünlerin az yiyor ne yapacağımı bilemedim 🙄