Haselba ben 1.sinif buyuk kizim ve 1 yas bebeginle yuksek lisans tezimi bitirdim.zor oldu tabiki hem ogretmenim calisirken,hem is hem ev hem tez hem 1.sinif okuma yazma odevleri hem bebek derken…bi cok gün isyan ettim birakcam tezi fln bitirmicem dedim.ama esim sagolsun ben calisayim diye bazi gubler cocuklari alip diasari cikti.bana zaman yaratti.bazi geceler sabahladim.oyle yada boyle bi sekilde sonundaki rahatligi dusunerek sabrettim ve bitirdim.siz de yaparsiniz .ben yaptiysam sizinki daha kolay