Fndkurdu ek gıdaya geçtiğinde kahvaltıda direkt yumurta sarısı, peynir, zeytin, salatalık, pekmez vermeye başladım. Öyle mama tarzı şeylere girmedim hiç kahvaltida. Hepsine alıştı şimdi 18 aylık hala seçmeden kahvaltısını yapıyor sadece beyaz peyniri bıraktı kasar peynirle devam ediyo 😅 bence direkt alıştırn ekstra bişey yapmaya gerek yok diye dusunuyorum