Arkadaşlar merhaba ben 2 defa normal doğum yaptım 20 gün oldu geçen aynaya baktım dikisllerimde uzama var onlar batma yapıyor birde bu rahim için de böyle yuvarlarlak bir şekil var sizce neden sizde de var mı acaba korkuyorum da bilgi veririseneiz sevinirim annler