Anneler merhaba, kızım 10 buçuk aylık. Bir anda çok huysuzlanmaya başladı. Hatta ne benden ne de babasından ayrı durmak istemiyor. Yani tek kalmak hiç istemiyor. Keyfi yok. Oyuncaklarıyla da tek oynamak istemiyor. Asla izin vermiyor su bile içirmiyor. Mutfağa dahi gidemiyorum. Bir iki gündür diş muhabbetimiz var. Dişi gelmiş ufacıkta olsa görünüyor. Dişten olabilir mi? Ya da atak dönemi mi? Çözemediim😔