Kızlar 43 günlük bi kızım var. 3 günlükten sütümle doymadığı için doktorumuz mama kullanmamızı önerdi. Mamaya başladık ve 40 gündür anne sütü artı mama takviyesi veriyorum. İlk zamanlar 30 ml veriyordum daha sonra 60 ml vermeye başladım ama yine tatmin olmuyor. Son 1 haftadır 90 ml vermeye başladım. Dün doktor kontrolümüz vardı ve doktorum 90 ml çok fazla dedi ve 60 ml vermeye döndüm. Mama vermeden önce her mememi en az 15 er dakika emiyor ve ardından mama veriyorum ama bebeğim asla doymuyor sürekli ağlıyor ve uyumuyor bu da beni aşırı strese sokuyor. Napmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?