Kerem_k1 aynı durum abimdede var hatta bir ara panik atak geçiriyorken, kalp krizi geçiriyor sandılar az kalsın anjiyo yapiyorlardi fakat iyi bir doktora denk geldik abimde baya bir inceleme yaptılar ve meyersem abimin kalbinin içinden ekstra bir damar geçiyormus ve o yüzden kalbi hiç 90nin altına inmiyormus iyi çok şükür kalpten yana bir sıkıntısı yok ama tabi çabuk yorulur sıcakta duramaz ağır kaldırması falan yasak bence sizde bir baktırın. Bir ilaç falan kullanılmasına gerek olmuyor ama kendine dikkat etmen gerekiyor