Anne12345 1 yıla yakın benm carpintim.vardi canm kalbim yerinden sanki çıkacak gibiydi kan veriyorum temiz herşey kalbime doktor EKG,ve ultrasonla.bakti inceledi bişey görünmüyor dedi ama ben hala çok kötüydüm kalbim 120 atiyordu 1 dk da .sonra 1 yıla yakın kalp ilacı kullandım .sonra kan verdim baktim bende hasimato hastalığı varmış oda kalpte çarpıntı yapıyormus çok cikkat ettim kendime ilacı bıraktım kahve asla içmedim çayı çok açık ictim kola asla icmedim öyle kontrol altına alındı.haşimatona baktr cnm eğer gecmezse falan anti top,anti Tg değerlerini işte doktorfan istemeyince bakmuyolar bu degerlere