dnzderin Geçen hafta tam da 17 aylık oğlumla tatildeydik. Oğlum kendini aştı. Resmen hayatı boyunca tatil bekliyormuş gibiydi. Havuzda hoplayıp zıplamalar, çıkan her şarkıda dans etmeler, insanlara gidip öpücük atıp yanaklarından makas almalar. Ay dedim nooooluyo. Evet bana eziyet oldu. Arkadaşlarımız gece eğlenmeye çıkarken biz biraz evde çocuk bekledik. Ev tutmuştuk, şansımıza bahçede sebzeler meyveler karadut ağacı varmış. Hepsini koparıp dalından yedi. Toprağa dokunup ıyy diye elini uzatan sileyim diye uzatan çocuk topraklı domates falan yedi, toprağa yattı. Ağaça bir karadut için tırmanmaya çalıştı. Bahçe hortumunu alıp sağa sola kendini bizi ıslattı, hortumdan su içti. Denize aşık oldu, önüne oturup izleyip güldü. O kadar şaşkınlıkla izledim ki. Ben pert oldum 4 gün neredeyse uyumadım evet ama oğlumu doğduğundan beri ilk defa bu kadar sosyal ve mutlu gördüm. Yine olsa 1 ay uyumam o eğlencesini izlemek için giderim.