Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık anne sütü,formül mama,ek gıda Alıyor.doğduğundan beri kusuyor tahlil vs bakıldı temiz cıktı doktor normal olduğunu geçeceğini söyledi.Sizde de böyle durumlar oldu mu.ne yedirsem mutlaka kusuyor ne zaman geçecek moralim çok bozuluyor.çok mu yediriyorum bilmiyorum ama anne sütünü de mamayıda ek gıdayıda yedikten sonra mutlaka çıkarıyor 😞