Melek21 Selam kızlar kırkınız çıkmadan çıkıp dışarı gezmelere gidiyor musunuz yada gittiniz mi 25 gündür evdeyim kırk çıkmadan çıkma diyorlar bunaldım 4 yaşında oğlumda var artık bir birimizi yiyoruz ne yapsam bilemedim
Tombikdonerartikcokpahali Melek21 çıkın tabi ki 🥰 olur mu öyle şey o zaman hastaneye falan da gitmeyelim kontrole falan 😅
Kuzularinanasi Melek21 oyle bi kural sart yok.cikin tabiki…gece gunduz farketmezz niye kendinizi kastiniz bu zamana kadar bu yaz sicaginda.ben gecen yaz mayis sonu dogum yaptim 10 gun sonra her aksam ciktimmm yuruyuse bebegimle
sarilokumumm Melek21 gidiyordum kışın doğum yaptım bebeğimi uyutup markete de olsa çıkıp hava alıyordum zaten mecbur çıkılıyor bebeğin aşısı oldu sağlık ocağında kontrolü oldu derken çıktım yani mecbur
Acemimommm Melek21 18 günlüğüz 4 5 kere çıktık canımız isteyince çıkıyoruz eski hurafeler inanmayın bence… Bebeğe dikkat ettikten sonra birşey olmaz.
Melek21 Tombikdonerartikcokpahali eşime diyorum anlatamıyorum artık eve tıkandım ye iç otur şiş hayattan bıktım resmen
Fuuuuulya 3 günlükken başladık gezmeye daha 40ı çıkmadan Türkiye’nin yarısını gezmiştik Karadeniz turu ve aile Ziyareti dahil. Nolur kendinizi bunaltmayın boş yere çıkın yürüyüş yapın, çocuğunuzu parka götürün küçüğü de bağlayın arabasına oda hava alsın
Melek21 Fuuuuulya maşallah ne güzel en çok oğlan için üzülüyorum oda evde benle bunaldı Tv izlemekten oyuncaklardan da sıkılıyor üzülüyorum
Melek21 Bende yarın çıksam mı acaba burası çok sıcak ondan da çekiniyorum biraz diyarbakırda havalar çok sıcak
Wanderlust Melek21 40 cikarma diye birsey yok sadece anne icin var o da rahmin toparlanmasi gerisi hikaye cikin tabi evde yazik kki cocuga da mart dogumlu oglumla 5.gunden beri her gun istisnasiz disaridayiz yaz kis 1 uykusunu acik havada yapti hep 4 yas cocugu evde nasil zaptediyorsunuz vallahi bravo havalar da cok guzel ufagi bebek arabasina atin buyugu parka miss