Merhaba arkadaşlar, kızım 18 inci ayını yeni doldurdu ve bu arada emziriyorum ama bu sefer yiyecekleri az yemek istiyor, emzirmeyi kesmeyi düşündüm ama çok üzülüyorum bu sefer ne yapacağmı şaşırmış durumdayım ne olur bana bir akıl fikir verin napabilirim kızım bu aralar çok az yemek istiyor reddediyor yemekleri meme istiyor sürekli sizce emzirmeyi kesmelimiyim. Emzirmeyi kesersem kızım eksik kalır mı ? Bir sorun olur mu ? Çok üzülüyorum gerçekten çok zor bir süreç geceleri emerek uyuyor.