İyi akşamlar. 14 aylik kızım son zamanlarda garip şeyler yapıyor. Normal normal dururken kapanıp ağlamaya başlıyor mesela. Bir şeyi ih ih ih gösteriyor ic saniye icinde verdin versin veremedin atıyor kendini yere. Yemek yiyecek mesela aç. Zaten mama mama diyor belli ediyor. Oturtuyorum mama sandalyesine yemeğini koyuyorum başlıyor ağlamaya. Yemem diyor sonra ağzına zor bela bir lokma soktuysam anca öyle devam ediyor. Bu tarz şeyler yaşıyor musunuz. Yasamiyorsaniz biz neyin kafasını yaşıyoruz 😊😀