15 gün önce ikinci sezeryan oldum buseferki sezeryan daha kötüydü ve ağrılarım daha ağırdı erteai gün ayağa kalkamadım 2. Günde kalkdım ve hastaneden cıkdıgımdan beri üşüyorum ateşim cıkıyor agrı kesici alıyorum ter içinde kalıyorum bikaç gündür ateşim yokdu dün gece yine 38,5 cıkdı hastane gittim ilthap bişey yok dediler ama sizce bu ateş normalmi sizler nasıl geçirdibiz