Arkadaşlar bebeğim philips avent biberonu 3-4 aylıkken tutuyordu ancak şu an 6 ay 10 günlük işe başlayacağım 25 gün sonra ama biberon asla almıyor iki eliyle itiyor. Biberon tutmazsa süt içemez ve ben yokken duramaz. Lütfen yardımcı olur musunuz biberon önerisi ya da ne yapmam gerekiyor. Bir de philips avent in 0-6 ay emziğini tutuyordu 6-18 ay a geçtim asla almıyor onu da küçük emziğe devam etsem sorun olur mu? Bibs de denedim almıyor onu da