Merhaba, 4 buçuk aylık bebeğime dün kalça ultrasonu yapıldı. Kalça çıkıklığı varmış. Ortopediye yönlendirdi doktor. Çok üzüldüm. Pazartesiye randevu aldım ama o zamana kadar meraktan ölücem 😔 nasıl bi tedavi uygulanır? Ne yapılır? Bin tane şey düşünüyorum.. daha önce bebeğinde kalça çıkıklığı olan var mı aranızda? Nasıl bi tedavi uygulandı?