Semasahin Arkadaşlar bir Aydır doğum yaptım dikiş yerim de beyazlaşma var iltihaplaşmış yaşayan varmı bu durumu ne yapmam gerek geçer mi acaba
Lalekalbur20 Semasahin batikonla temizle. Mikrop kapmasın. Bir de doktora gidip antibiyotik alsan iyi olur Geçmiş olsun
1melek2020 Ben yaşadım lohusalık bölümüne git orda bakıyorlar antibiyotik alman gerek bir de göbek yarayı kapatmasın korse tak açıkta kalsın iyileşsin yara geçmiş olsun.