Kuzularinanasi bebitonunannesi_ carioca marka kesinlikle .zararsiz tamamen bebekler icin.kuru boya mum boya keceli bi suru cesiti var.1yaa icin olanlarini aldim ben.buyuk kizim da da kullanmistim.
witcher bebitonunannesi_ Bende carioca aldım canım hem mum boyasını hem keçeli kalemini ama keçeliyi kaldırdım onu yalıyordu 🙈 mum boyayla başlayabilirsin ben boyuyorum o çiziyor daha cok ama olsun :)
Haydinn bebitonunannesi_ carioca , keçeli ve mum boya almıştım bu markanın e bebekten keçeliler üst kıyafetten falan da çıkıyordu çok rahat duvardan da aynı şekilde
Umutun_annesi1 bebitonunannesi_ içine su koyulan kalemler var tabi kitapları da ayrı oluyor tam olarak adını falan bilmiyorum ama bence hem daha sağlıklı ve daha güvenli ağzina burnuna kaçacak diye bir endişeniz de olmaz ayrıca