BongomyaPrensi 2 ay önce benimde telefonum çalındı hemde içinde bebeğimin doğumdan itibaren butun fotolari vardı. Telefonun olmadığını fark ettiğim an tek düşündügm o fotoğraflardi. Karakola gittim polis açık açık bişey çıkmaz dedi. Savcıya gittim dilekçe verdim ama hala bişey yok ortada. Zaten umudumda yoktu geçen sene evimize hırsız girdi para, 2 telefon, eşimin saati vs gitti. Savcılıktan kağıt geldi hırsız bulunmuş telefonu satmış şuan ki sahibinin tüm bilgileri yaziyor kağıtta. Ancak yapabilecek hiç bişey yok 😅 şaka gibi ama gerçek canım ülkemin canım adaleti! O yüzden sizde pek bişey beklemeyin derim 🙁